«Професійний діалог: як оновлюється фізичне виховання у школі в умовах НУШ»
12 вересня 2025 року в Одеському торговельно-економічному фаховому коледжі був 👍👍проведений семінар на  тему «Інтеграція сучасних навчальних модулів у процес фізичного виховання учнів 5–8 класів у межах концепції НУШ». Лектором виступила Мочалова Анастасія, вчитель фізичної культури, спеціаліст 1 категорії Одеського ліцею № 82 Одеської міської ради. 
 
Організаторами і модераторами заходу стали: Панасюк Ірина (кандидат педагогічних наук, доцент, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист), Лаговська Надія (викладач фізичної культури, спеціаліст вищої категорії).
 
У семінарі взяли участь здобувачі освіти 2-3 курсів, спеціальності 014.11. Середня освіта (Фізична культура).  
 
Серед питань, які розглядалися під час семінару, були:
 
 Які завдання ставить НУШ перед учителем фізичної культури у 5–8 класах? . 
 
 Які навчальні модулі вже впроваджуються у школах і які мають найбільший ефект? . 
 
 Чим відрізняються традиційні уроки фізкультури від уроків із використанням сучасних модулів? . 
 
 Як нові модулі впливають на мотивацію школярів до занять фізичною культурою?. 
 
 Які вікові особливості учнів 5–8 класів слід враховувати при виборі модулів? . 
 
 Як поєднувати оздоровчі, ігрові та спортивні підходи у навчальному процесі? . 
 
 Як адаптувати стандартні вправи для учнів з особливими освітніми потребами (ООП), враховуючи їхні можливості (інклюзія). 
 
 
Такий формат дозволив об’єднати студентську спільноту та створив дискусійну платформу для обговорення актуальних питань у сфері фізичної культури.  
Захід викликав зацікавленість з боку студентів, було поставлено багато запитань Мочаловій А.В. Лектор продемонструвала високий рівень професійної підготовки та володіння методиками проведення занять з фізичної культури у межах концепції НУШ. Використання практичних прикладів і сучасних методичних підходів підвищило ефективність сприйняття інформації та практичне застосування знань. Семінар сприяв підвищенню зацікавленості учасників у професійній діяльності та розвитку навичок організації фізкультурно-оздоровчої роботи.


                        



